Strona główna Licencje
Licencjodawca | - | Komires Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000207457. |
---|---|---|
Matali Physics SDK 6.x | - | wszystkie komponenty Matali Physics wersja 6.x wliczając w to w szczególności kody wykonywalne, biblioteki, pliki źródłowe, pliki danych, pliki dokumentacji, wszelkie aktualizacje dostarczane przez Licencjodawcę, wszelką dodatkową dokumentację elektroniczną wraz z plikami źródłowymi i plikami danych udostępnianą poprzez sieć. "Matali Physics wersja 6.x" lub "Matali Physics 6.x" oznacza wszystkie wersje Matali Physics rozpoczynające się od "6." |
Plan Utrzymania | - | plan określający czas dostępu do aktualizacji Matali Physics SDK 6.x (zarówno głównych, jak i drobnych) oraz wsparcia technicznego. W okresie obowiązywania planu wydawane są licencje na używanie kolejnych głównych wersji, jeśli takie główne wersje zostaną wydane. |
Gra Komercyjna | - | elektroniczna jedno i/lub wieloosobowa (do szesnastu osób jednocześnie grających) gra komputerowa stworzona w celu osiągnięcia zysku. |
Programista Kodu | - | osoba fizyczna która używa Matali Physics SDK 6.x bezpośrednio lub pośrednio do tworzenia kodu Gry Komercyjnej. |
Wszelkie wykorzystanie Matali Physics SDK 6.x w komercyjnym lub niekomercyjnym oprogramowaniu nie będącym Grą Komercyjną wymaga skontaktowania się z Licencjodawcą i zawarcia odrębnej umowy licencyjnej. |
Przed wygaśnięciem Planu Utrzymania (w okresie jego ważności) posiadacz licencji może przedłużyć posiadany Plan Utrzymania na większą liczbę lat, zgodnie z danymi zawartymi w tabeli "Koszt przedłużenia Planu Utrzymania". |
Po wygaśnięciu Planu Utrzymania (po okresie jego ważności) posiadacz licencji może odnowić posiadany Plan Utrzymania na większą liczbę lat, według opłaty ustalanej indywidualnie przez firmę Komires Sp. z o.o. |
Wszystkie podane ceny mogą zostać obniżone, jeśli aktywnie zgłaszasz błędy, sugestie zmian rozwojowych i inne. Decyzja o przyznaniu rabatu zależy całkowicie od firmy Komires Sp. z o.o. |
Po zakupieniu licencji, licencjobiorca otrzymuje drogą elektroniczną:
|
Często zadawane pytania
- Jakiego rodzaju aplikacje mogę tworzyć za pomocą Matali Physics?
- Możesz użyć Matali Physics lub dowolnego z jego modułów do tworzenia komercyjnych gier. W przypadku innych rodzajów aplikacji, prosimy skontaktuj się z nami. Oferujemy niestandardowe opcje licencjonowania.
- Na jakie platformy mogę tworzyć komercyjne gry używając Matali Physics?
- Matali Physics wspiera Android 10 (poziom API 29) i nowsze, Android TV 10 (poziom API 29) i nowsze, *BSD (głównie FreeBSD 12.2 i nowsze), iOS 15 i nowsze, iPadOS 15 i nowsze, Linux (dystrybucje), macOS 12 Monterey i nowsze, Steam Deck, tvOS 15 i nowsze, Universal Windows Platform (Desktop, Xbox Series X/S), Windows 11 oraz Windows 10 (Wsparcie dla Windows obejmuje zakres: Klasyczny, GDK, Konsole przenośne w tym ASUS ROG Ally).
Więcej informacji na temat obsługiwanych platform, architektur, IDE itp. znajdziesz na stronie opis Matali Physics.
- Czy Matali Physics posiada irytujące ekrany powitalne lub coś podobnego?
- Matali Physics nie posiada irytujących ekranów powitalnych lub czegoś o podobnym przeznaczeniu. Nie musisz nawet podawać informacji, że używasz Matali Physics. Będziemy szczęśliwi, jeżeli opublikujesz taką informację i/lub jeśli zgodzisz się na promocję na naszych stronach, ale taka decyzja zawsze zależy od Ciebie.
- Czy oferujecie opcję licencjonowania do wykorzystania w projekcie typu open source?
- Nie przewidujemy takiej możliwości obecnie jaki i w przyszłości. Matali Physics koncentruje się na dostarczaniu unikalnych rozwiązań opartych na własnych badaniach, dlatego nie oczekujemy, że będą one dostępne jako oprogramowanie typu open source (lub z projektami typu open source).
- Gdzie mogę znaleźć informacje na temat funkcjonalności udostępnianych przez Matali Physics?
- Informacje na temat funkcjonalności Matali Physics możesz znaleźć na stronie możliwości Matali Physics, na stronach opisujących moduły, na stronie opisu Matali Physics, na stronie historii Matali Physics oraz w Bazie Wiedzy Komires. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, prosimy skontaktuj się z nami.
- Gdzie mogę znaleźć kod źródłowy Matali Games?
- Pełny kod źródłowy C++ Matali Games jest zawarty w Matali Physics SDK.
- Gdzie mogę znaleźć noty do wydań Matali Physics?
- Noty do wydań Matali Physics SDK możesz znaleźć na stronie historii Matali Physics.
- Czy Matali Physics zapewnia interfejs dla programistów .net używających takich języków, jak vb.net lub c#?
- Nie zapewnia. Nie wykluczamy jednak, że w przyszłości zaoferujemy taki interfejs.
- Czy moduły są ujęte w licencji lub czy mają własne licencje?
- Wszystkie moduły są ujęte w licencji. Moduły są częścią Matali Physics, ale mogą zostać również użyte osobno jako niezależne biblioteki.
- Czy mogę dodać do Matali Physics oprogramowanie pośrednie, które posiadam?
- Oczywiście. Możesz dodać posiadane darmowe lub płatne oprogramowanie pośrednie do Matali Physics, modyfikując kod źródłowy Matali Games.
- Czy mogę sprzedawać treść, którą stworzyłem za pomocą Matali Physics?
- Oczywiście. Treść którą tworzysz przy użyciu Matali Physics jest Twoja i możesz ją sprzedawać. Treść taka nie może jednak zawierać żadnych elementów Matali Physics SDK.
- Jak mogę zapłacić za moją licencję?
- Akceptujemy metody płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem paypal. Prosimy skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zapłacić przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto bankowe.
- Mój komputer deweloperski nie ma połączenia sieciowego. Czy jest coś, co w takich okolicznościach uniemożliwiłoby mi korzystanie ze środowiska Matali Physics?
- Nie ma takich okoliczności. Matali Physics SDK nie wymaga dostępu do Internetu. Sam proces instalacji po pobraniu instalatora również nie wymaga dostępu do Internetu.
- Skończył mi się trzyletni Plan Utrzymania zawarty w opłacie jednorazowej. Chciałbym przedłużyć plan o kolejne x lat. Co powinienem zrobić?
- Prosimy skontaktuj się z nami. Dostarczymy Tobie link do zakupu przedłużenia Twojego Planu Utrzymania na następne x lat z uwzględnieniem wszystkich uznaniowych rabatów.
- W naszej firmie (do 10-ciu pracowników) nad projektem komercyjnej gry z wykorzystniem środowiska Matali Physics będzie pracował zespół 5 programistów kodu. Czy potrzebujemy oddzielnej licencji dla każdego Programisty Kodu?
- Nie. Razem z wersją 6.0 i nowszymi wprowadziliśmy nowy model licencjonowania, który w cenie licencji zawiera maksymalną liczbę Programistów Kodu pracujących równocześnie.
- Zakupiłem licencję jako osoba fizyczna. W trakcie prac nad projektem założyłem działalność gospodarczą. Czy mogę przenieść posiadaną licencję na założoną firmę?
- Analizujemy każdą licencję indywidualnie i w miarę możliwości będziemy elastyczni. Proszę o kontakt z nami.